:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, January 19, 2009

Hepi Besday KakNa dan Atan



SELAMAT HARI JADI BUAT KAKAK DAN ADIK KU(KAKNA & ATAN...WISH U ALL THE BEST FOR THIS YEAR..




Hari ni 19hb january hari jadi adik aku Arif Bin Ahmad (kami sekeluarga panggil dia Atan je) dan kakak aku Suzana Binti Ahmad,(kakNa)..KakNa dan Atan berkongsi hari jadi pada tarikh yang sama...(sng la mak nak beli kek)hahaha...pandai betul mak ngan abah aku plan, tak sangka lak KakNa dan Atan lahir pada hari yang sama..

Tengah malam td tepat kul 12 aku ingat nk sent msg wish besday kat kakak dan adik aku tu, tapi aku tertidur ngan nyenyaknye selepas pulang dari menonton wayang cite MAUT(insaf kejap)..balik trus tido, pagi kul 9pg reminder hp bunyi..alamak..aku lupa nk wish kat kakak n adik aku tu..haha.(tapi mase tu aku pn dah lambat nak pergi keje, so aku abaikan reminder tu...)kejap tadi baru aku teringat..trus aku sent msg kat kakak n adik aku..(msg yang sama, malas nk edit2.haha), 1minit pastu adik aku call balik say thanks..haha..dia kate maxis bagi airtime free untuk 1 hari sebab tu dia call..(patut la, selalu adik aku tu kalau bukan sebab nak pinjam duit, takdenye dia nk call or msg aku)

Kakak aku yang sorang ni aku tak tau la dia receive ke x msg aku ni, xde reply pun dr td..1 sifat kakak aku ni, dia tak kan reply msg sesapa klu msg tu bukan berbentuk pertanyaan...so, aku andaikan msg aku tadi dah sampai kat dia la...


No comments:

Followers