:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, January 28, 2009

Inkheart



Semalam gi tengok wayang cite Inkherat (nada sengau).hahaha...sori meng2...leh tahan la cite ni, tapi aku rase Bed Time Story lagi best.Din pun cakap camtu..Tapi kalau lakonan Brendan Fraser ni memang best la..kebanyakan filem dia mengisahkan pengembaraan yang pelik2..macam Nasional Treasure,The Mummy dan banyak lagi...haha..(tak ingat)dia jugak pernah berlakon dalam cite George of the jungle, jadi Tarzan (kalau tak salah aku).Haa...dulu2 ade filem G.I Joe kan, tu pun Brendan Fraser gak..dia ni lebih cenderung pada filem jenis horror adventure la aku rase..

Sikit sinopsis cite ni...
Cite ni mengisahkan pasal buku cite tajuk Inkheart.(sape tah penilis buku ni,seorang tua yg sangat kesian).Moa Flochart ni sorang penulis, dia tak sedar dia ade satu secret ability yang boleh bawak character dalam buku ke dunia nyata bile dia bace sesebuah buku dengan kuat.satu malam tu dia baca kan buku cerita tuk anak dia mase nk tido..bed time story la kire2 nya..mase tu dia bacekan buku Inkheart(ape tah kisah buku ni, aku kurang faham.haha..)tapi dalam tu ade banyak orang jahat..mase dia bace tu, sume charecter dalam buku tu kuar.tapi yang sedih,isteri dia lak yang termasuk dalam buku tu..dari anak dia kecik, sampailah anak dia besar isteri dia terperangkap dalam buku tu..(sedih tul hidup dalam buku cerita).rupa-rupanya anak pempuan dia pun ada secret ability yang sama macam bapak dia, kalau bace buku, leh kuar charecter dalam buku tu ke dunia kita..wahhh...hebat..oarang jahat yang terkeluar dari buku tu dah suka lak idup kat dunia ni, tak nak masuk dalam buku balik..best la, kasut cinderella pun terkeluar..Repunzal ngan rambut panjang dia, yang paling kelakar,penyamuk kasim baba pun kuar ngan harta2 dia sekali..ape yg dibace semua kuar...best tul la...cite ni lebih kepada adventure Moa ni nak selamatkan isteri dia yang terpengkap dalam buku tu la..antara real dan fantasi...kalau korang ade mase gi la tengok cite ni..bwak adik2 pun xpe...



No comments:

Followers