:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, January 31, 2009

Maju Setapak Lagi

Petang tadi aku selamat menjalani ujian untuk membolehkan aku mendapatkan Lesen L..huhu..aku berjaya manjawap soalan dengan jayanya..48/50..tu pun aku bkn study sangat pun..siap leh main psp lagi.kawan sebelah bace buku aku ligat nk tambah score n nak abiskan stage game Bomberman tu..hahahaha..(siap mimpi2 nk collect bom)...sampai abis bateri psp aku tu...(nsib baik aku lulus dengan jayanya.kalau tak mesti psp aku akan dirampas balik...)

Pasni kena pegi bengkel lak, pastu br dpt L and leh le aku belajar kete.(wlupun aku dh leh bwk kete)..tak sabar nk ade lesen sendiri..

notakaki: pasni ni makin panjang le langkah aku bile dapat lesen...

1 comment:

putra renoma said...

banyak cantik muka,ingat dapat lesen leh bebas ah...

Followers