:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, September 30, 2005

Di tepi Pantai Yang Indah

Ari ni aku bosan sgt..nk chat ngan kwn2 kat YM pun mls..nk check email pun mls..
nk kuar mkn pun mls..nk g toilet pun mls..nk answer phone pun mls..nk reply sms pun mls...
nk wat keje lg la mls...huhuhu...rse nk tdo je skrg ni..

Mataku ku pejam...aku tgh bayangkn yg aku tgh berbaring diatas pepasir yg lembut,
angin bertiup sepoi-sepoi bahasa..nyaman skali..kedengaran ombak memukul pantai..
angin bayu dr laut bertiup lembut,sesekali kasar sekali tiupannya..namun ia tetap nyaman..
tidak ada siapa-siapa pun yg mengganggu...ombak tetap tak jemu-jemu
menghempas pantai...

Dia : kenapa ade ombak?

Aku : Sebab ade angin...

Dia : kenapa ada angin?

Aku : Sebab ade awan...

Dia : Laa...ape kena-mengena angin ngan awan lak??

Aku : La..dh Allah yg nk bg ade angin...tp bestkn??

Dia : Ha'ah..memang best pun klu selalu dpt bersama dgn
Ayang...meh sini
ayang,abg peluk ayang....

Muahahhahaaa....dh mula ar brangan.... :p

Kn best klu leh ddk berdua dgn org yg kite syg kat tepi pantai.
tanpa ada gangguan dr org lain..angin bertiup lembut menyentuh rambut...
pastu ade lak cik abang yg betulkan rambut kite yg ditiup angin tu...aduhhh...
romantiknye..

Tp...bile aku buka je mata..aku still berada di opis....
dengan keje yg tak siap2..bencinye..br je brangan bercuti kat pantai td...
kaco tul la....

Arrghhh!!!baik tdo je klu mcm ni...huhuhuhu.....

No comments:

Followers