:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, September 21, 2005

bOsaN aKu dENgaN pENaT....

Aku dh xtau ape nk tulis..aku dh xde idea..aku mmg xde idea...nk update pun dh mls..ni la aku,wat keje slalu xlame..kjp je aku bersmngat..pastu dh down..huhuhuhu..
ape nk cite ari ni ek??Ha..smlm si f***** tu mntk no.phone aku..ssh ati gak nk bg ke x..tp bdk ni mmg pndai tul merayu,tah mcm mane aku leh TERbagi no.phone aku kat dia...adusss!!!!caner la aku leh lemah smngat sgt ni..aku mmg dh nekad klu sape2 yg mntk no.phone aku,mmg aku xkn bg..aku xnk musnahkan kpercayaan sayang kat aku lg..dulu pun dh prnh jd camni..pas kejadian dulu tu,aku dh xnk bg no.phone aku kat mane2 lelaki lg...tp aku xtau ar nape smlm aku leh bg no.phone aku kat mamat tu...abis ar aku klu sayang dpt tau nnt...tp aku rse aku nk kwn je ngan si F***** ni...xkn ade ape² feeling..aku ttp sayangkn sayang aku sorg...hehehe..
I love u sayang.....

No comments:

Followers