:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, September 23, 2005

BaLiK KAmpuNg.....

Smlm aku xg keje..saje ambik cuti sehari..blik kg jap..dr sini kul 11 lebih smpai sane dlm kul 2ptg..lepak² jap..pastu kul 6 trus gerak dr kg ke ptrajaya lak..igt nk blik awl sket,tp tgu hafis blik dr sekolah dr..xbest lak klu blik xjmpe dia dlu...pnt tu mmg r penat,tp ok ar sbb dpt jmpe mak jap...kjp pun jd r....
Mmg aku pnt sgt sbb rabu mlm tu aku g airport anta my kazen g oversea...blik umah pun dh kul 12 lebih..mmg pnt pun..dh pning² dh kpala ni..lgpun esok trus g blik kg lak...best gak tgk dia dpt further study kat oversea...t'igin gak nk ikut jejak dia..sayang pun pesan b4 aku g sane,dia ckp jgn lupe salam ngan budak tu..ambik berkat sket..hehehe..mcm ar leh jln petua tu..tp aku ikut gak..mane ar tau,untung² leh jd..xsngka aku leh terpedaya ngan ckp sayang tu..hehehe..lntak ar..aku try je..xrugi ape² pun klu salam ngan dia..lgpun mmg aku kena salm ngan dia pun..xkn ar org dh nk g jauh² kite xsalam ngan dia..kite ni kn org melayu..adat masih kuat terpahat dlm jiwa..hahaha...
Ari ni ari jumaat...pg td mase bgun tdo td,rse mls sgt nk g keje..alang² dh cuti smlm,ape kate klu aku trus kn je cuti aku ari ni..dh alang² dh pun..tp aku xtau ar nape aku bgun gak g mandi n bersiap² g keje..klu ikutkn mls aku,mmg aku smbg je tdo pg td...hhehehhe..kn best klu dpt tdo lg....ari ni pun mcm ari² yg lepas gak..xde wat ape² pun kat opis ni...lepak² je...bace email yg smlm,sbb smlm aku xkeje,so email smlm pun xberbace lg..huhuhu...
Tghari kang ade jamuan lg..hehehe...best..leh mkn kek coklat lg..sdp tul kek coklat yg bos aku tu wat..tiap kali ade jamuan kat opis aku ni,msti bos aku tu akan sponser kek coklat dia tu..sedap sgt...aku suke tul kek dia tu..rjin bos aku tu wat kek tu..pndai lak tu..sape leh caye bos aku tu pndai wat kek..bos laki lak tu..klu prpuan consider la gak..ni bos laki yg wat..heheh..aku pun xbrape nk reti wat kek..jgnkn kate kek,nk masak pun aku ni xreti sgt...nnt² ar aku blajar..slow²...bak kate sayang,pelan² kayuh..hahaha...
K ar,nnt aku tulis lagi..dh xde idea nk tulis dh ni..pg² ni otak blur lg...

No comments:

Followers