:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, September 29, 2005

5 Hari seminggu....

Slalunye aku akan meng update blogs dr ari isnin ke hari jumaat je.sbb ari sabtu n ahad aku cuti..so,secara otomatiknya aku akan turut same mencutikan diri aku dr men update blogs aku ni...sbb bg aku hari sabtu dan ahad adalah hari aku menjauhkan diri dr pc..kecuali tuk main game atau kene wat keje last minit..dulu time blajar kat kolej pun camtu gak..aku mmg mls nk on pc time ari cuti..sbb bagi aku,aku dh penat ngadap pc dr ari isnin ke ari jumaat..5 ari semggu cukup ar tu....So,oleh sbb itu,segala ape yg berlaku pada ari sabtu dan ahad akan aku ceritakan pada ari isnin atau ari² aku keje yg lain...wlupun dh basi cite tu, nk wat caner..time ni jela aku kena terpaksakan diri tuk ngadapkan muka ku di hadapan pc bodo ni....Sejak dua menjak ni pc aku ni rse mcm dh slow sgt..tah mane yg silap tah..aku rse aku dh byk sgt wat installation kat dlm pc ni kot..i think pas abis aku practikal kat sini,aku kena buang sume file aku kat sini...bahaya.....
Dh 3 ari aku xjenguk² blog aku ni...smlm kat opis aku ni server down.so,xleh nk update lagi..ari selasa lak aku off day..aku tak keje.cuti dgn sndirinye..hehehe.....ari isnin lak aku rse aku dh taip satu entry,tp bile aku nk publish,xleh lak..mls aku nk taip byk kali..aku ni jenis yg xsuke wat keje 2x,skali dh xjd,trus aku give up..(aku ni cpt sgt give up ke??xelok camtu..kena tukar attitude ni....)
Sbnrnye ari ni aku nk story mory pasal ujung mgu aku..ape yg dpt aku cite kat sini ialah..AKU HEPI SANGAT MASE AKU BERHARI CUTI TU...

**25.sept.2005- i'm nobody....
Senyuman Ragamu...
(*lagu tema...)

3 comments:

Anonymous said...

hati hati, nanti jadik --> "madu habis, sepah dibuang" ...adik mude lagi dik.

Summer said...

I'm blame myself....

Anonymous said...

sori la...memang none of my business.

Followers