:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, September 21, 2005

Aku dan kebosanan....





korang pernah rase camni x?aku rase xlame lg,aku pun akan jd cam bdk² ni gak..huhuhu..aku dh ngantuk sgt ni..nk tdo,tp rse mcm xbest lak tdo kat opis ni...nk xnk kena wat² rjin ar.. aduhhhhh...bosan siot..bila dh bosan secara otomatik kite akan jd mengantuk...wlaupun hakikatnya kite xde ar ngantuk sgt.tp disebab bosan dh ditahap yg terlampau,so secara tidak sengaja kite akan merasa ape yg aku rse skrg ni... :-(


.......

No comments:

Followers