:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, September 15, 2005

Ape nk buat ni....

Ari ni mcm ari2 yg lepas gak..bosannnnn....aku tak tau ar nk watpe yg boleh menghilangkn rse bosan dlm diri aku ni..ari2 aku wat benda yg sama...pegi keje..blik keje..esok lak,pegi keje lagi..blik keje lg..bosan..mcm ni ari2 leh mati kebosanan la aku..
Aku ni bkn boleh bosan2 ni..nnt aku mula la nk berangan..kpala ni asyik nk mengelamun je...mcm2 yg aku pk nnt..dr yg logik,smpai lah yg tak berapa nk logik...tp kadng2 best gak layan mengelamun ni..kite leh pk ape saje yg kite suke...
Mlm ni cadangnye nk kuar ngan sayang,tp dia ade klas lak..bosan la klu ari2 camni..tiap2 mlm dia ade klas.dh ar next month dia dh nk final..aku xnk la kaco dia pye study,tp aku nk sngt jumpe dia..rindu sgt..kdng2 aku ksian gak ngan dia.jauh2 pun dia rjin dtg jumpa aku mlm2..siang2 msing2 keje..so,mlm jela leh jumpe..tp skrg dh lain,dia pye final nk dekat..aku kena faham situasi dia sama..aku xnk nnt disebabkan aku,dia fail lg..dulu pun aku tau,sbb aku byk subject yg dia fail..sbb aku la dia xg klas mlm, xambik test,xambik quiz...kadng2 rse mcm aku ni menghancurkan hidup org yg aku sayang lak..mmg la aku tak pakse dia jumpe aku..dia pun ckp mmg dia yg nk sngt jumpe aku.dia tak pernah slhkan aku..kdng2 tu smapi xg klas..aku xnk wat dia ssh...aku dh cube xnk beban kan dia..aku xnk sbb aku dia fail lg..dia pun ade ckp akt aku yg dia dh give up nk cont. study...aku xnk dia quit camtu je..dh nk abis dh tu..klu leh aku nk sngt tgk dia berjaya..aku kena berkorban sket..aku dh xleh jmpe dia mcm slalu...kena tahan sket rindu ni..jgn dilayan sgt..tp kdng2 dia yg xtahan lak..caner pun ktorg tahan xnk jumpe,mesti xjadi gak..msti nk jmpe gak..dulu pun camtu gak..ktorg dh janji xnk jumpe sbb mase tu aku nk exam,dia pun nk exam gak..mase tu aku teringin sngt nk jumpe dia..tp aku tahan sbb aku pk klu dia leh tahan nape aku xleh..so,ktorg pun masing2 memendam rindu...smapi la satu tahap masing2 dh tak tahan..aku igt aku sorg je yg dh mcm nk gile,rupenye dia pun same..last skali dia give up,trus call aku kate nk jumpe..mase tu aku hepi sgt sbb aku mmg nk sgt pun jumpe dia...xsngka lak kami same2 rase benda yg same...pastu dia ckp dia xleh tahan..rindu sgt kat aku..aku pun same....aku pun rindu dia...so,pastu kami decide yg kami mmg xleh klu xjumpe....hahahaa...mase tu aku la org yg pling hepi sekali...kami still jumpe cam biasa dlm mase yg sama,kami xlupa nk study gak....bahagianye rse....

No comments:

Followers