:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, December 30, 2008

Old Skool...


Daz,
gambar mak ngan abah aku mase muda xdela..ni pun aku jmpe gambar mak aku je.time ni mak aku dah lahirkan aku..budak kecik yang mak aku dukung tu aku la...
(aku pun kurang periksa bape umur aku time gambar ni di capture...)
Gambar abah aku mase muda2 aku xjumpa la...nanti la aku cari lagi..dulu2 aku rase macam pernah tengok, tapi sekarang aku dah tak tau mane gambar tu berada...

Mengikut sejarah dulu2 mase aku kecik dulu, mak aku kata aku ni kuat nangis, cuma satu cara je nk bagi aku diam, abah aku akan tunjuk album gambar yang lama2..otomatik aku diam...hahaha...(sib baik mak abah aku tak bubuh nama aku Ros Album..hahahha..)munkin sebab tu jugak gambar2 lama mak abah aku hilang kot....mase aku kecik mane aku sedar ape aku buat..aku rase aku dah koyak2 kan gambar2 lama tu kot.entah2 cebisan2 gambar tu telah masuk kedalam perut aku...haha..budak2 biase ar, bile dah pegang something, mesti nak masuk mulut....(kebarangkalian yang agak bernas...)

No comments:

Followers