:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, December 23, 2008

Mau Yang Besar

Cam pelik je dengar lirik lagu ni..Edry KRU ni kalau wat lagu memang lain macam sikit lirik dia..tapi pape pun, ok la kot lagu camni..lirik dia xberat sangat...




Hey
sebelum engkau mulai menggoda
kau mestilah sedar apa yang kumahu

dari jelingan mu
aq sudah tau
apa yang bermain di dalam fikiranmu

aduh... kau nakal sungguh
tapi... kumengerti kerna kau lelaki
dan... aku wanita yang semua mahu miliki

tunggu... sebelum itu
harus... dengarkan dulu
yang diminta

aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja
aku mahu impian besar

jika mahu menjadi pacar
aku mahu yang besar-besar saja

apakah engkau mampu memuaskan hatiku
cukup layan tak atau hanya buang waktu

aku... mahu kau jujur
harus... ingatlah selalu

yang diminta...
aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja
aku mahu impian besar

jika mahu menjadi pacar
aku mahu yang besar-besar saja

jika kau berani
buktikan kau lelaki

jika kau berani
buktikan kau lelaki

dengarkan dulu...

yang diminta...
aku mahu mobil yang besar
aku mahu rumah yang besar
aku mahu upah yang besar
wang untuk berbelanja
aku mahu impian besar

No comments:

Followers