:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Wednesday, December 24, 2008

Sape aku dimatamu?

Kadang2 kite perlu menangis untuk meringankan beban yang kita tanggung....
kadang2 kite perlu jadi hipokrit untuk tunjukkan kite kuat.....
kadang2 kite perlu menipu untuk menjaga hati orang lain....
kadang2 kite perlu pikir diri sendiri sebelum pikir pasal orang lain....


"Siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

Cuba kau lihat
cuba kau cuba
renung ke mata aku
bila ku kaku melihatmu

dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa"
-CUBA-FAIZAL TAHIR

No comments:

Followers