:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, December 19, 2008

Bosan aku dengan penat

Dah lame rasenya aku tak update blog ni kan?aku rase macam skill penulisan aku pun dah menurun..aku dah macam tak reti nak mengarang lagi..(selalu pn buat surat dalam english, so rase nk taip posting dalam english la plak..hahaha)..

Hari ni aku rase macam tak sihat je..tekak dah sakit2..sore pun macam nak tak nk je kuar...perit sangat..(tanda2 awl nk kena flu lagi la ni..huh!)

Macam biase, tiap2 hari keje msti banyak, start masuk keje sampai la balik, asik rushing je wat keje(aku xsuke klu kena bwk balik laptop buat keje kat umah)..

Dengan keadaan aku yang macam lalang ari ni, aku jadi takde mood nk buat keje.so, sume keje aku tolak tepi..wat yg btol2 urgent je....(tp sume pun nmpak macam urgent)...

Bile dah xde mood nk wat keje, ni la mase nya aku menrayau2 kat blog kwan2 yang dah lama sangat aku tak jenguk2..wahhh...dah banyak perubahan la...tak sangka mcam dah lama sangat aku tak masuk blog diorg ni...(sampai aku kena tag pun aku tak tau..hahahah.. Daz, tag ko tu nnt aku wat eh?tunggu aku curi mase...)..



p/s: Aku rase nk letak pala aku kat bantal la....mane bantal aku ni......

3 comments:

sue samuel said...

summer...kalau keja kt swasta mmg arr mcm tu..asyk kena rushing jerr..tp aku suke guna ayat ni"asyk kena 'bubut' masa jer' ekekekekek...weh..letak arr link aku kt blog ko nih...ekekekeke...

Summer said...

Sue, ape link blog ko?ko xbg aku link ko caner aku nk letak..huhuhu..

sue samuel said...

summer..isk..isk..cam pelik jer ko guna nama sue tuh..guna nama ayni lah weh...heheheheh...www.suesamuel.blogspot.com.

Followers