:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, November 28, 2008

TAG DARI KIENA

Aku hutang tag dr kiena, kebizan betol2 wat aku tension..seterusnya blog aku kesepian tanpa cerita terbaru..

oklah..kiena aku nk bayo utang aku ni...

Inilah workstation aku kat opis..aku terpaksa ambik dari 2 sudut kerana aku rse meja aku terlalu besar..hahahaha




Gambar 1


Gambar 2


Gambar 1
1. 1 set desktop samsung flat screen,
2. Printer canon (bagus sikit dr daz punya)
3. kertas-kertas yang sentiasa bertaburan sepanjang hari
4.Fail kerja
5. Kalender yang telah di stick dgn macam2 note..(1 pun aku x follow up, xde mase..haha)
6. List staffs yang aku tampat kat bucu meja supaya senang nak tengok bile diperlukan

Gambar 2
1. Alat2 tulis
2. Buku2, rubbish, rubbish dan rubbish lagi
3. Tray yang sentiasa penuh dengan kertas in dan out.




Gambar ni adalah gambar yang diambil setelah meja ku dikemas sikit..(tapi ttp serabut jgk)hahaha....ini lah tempat aku abiskan mase aku sepanjang hari..kadang2 aku jemu tengok pemandangan ni...huh!tpi aku ttp bersyukur sekurang2nya aku ade kerja..huhu....

2 comments:

Unknown said...

tp kakulator aku mahal cket dr yg ko.. hahahaha

Summer said...

cisss.....(aku jarang guna kalkulator sbb tu aku xksh mhal ke murah..hahaha)

Followers