:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, November 28, 2008

Susah nk explain

Aku tak tau nape, tapi benda ini la yang terjadi...aku xsuke binatang, tapi aku kompius nape benda ini ada kt umah aku.tah mane datang tah..dulu ingat tak aku ade bela ikan emas, tapi tak sampai 2 bulan ikan-ikan tu sume dah mati..aku tak tau pulak berapa lame hamster ni akan kekal kat umah aku ni..huhuhu....







p.s : orang tua-tua kata kalau kita ambik gambar binatang, nanti binatang tu tak akan lama hidup.betol ke??abis la......

2 comments:

Unknown said...

aku bela ikan laga 4 ekor..tp semak la.. sbb ikan ni xleh kongsi2 balang...mak aku bising sbb meja die ade 4 balang ikan..ekeke
(senornye mak aku mrh amik pkok keladi die ltk lam balang tu..)

Summer said...

hahaha....ikan emas aku dulu aku sumbat 3 elok dlm balang kecik je.hahha...ptt la dia xidup lama.

Followers