:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, November 10, 2008

Kenapa aku???why me??

Nape aku??siot tul la bos aku ni..mentang2 aku paling dekat ngan dia, dia main petik je nama aku...(ataupn mgkin jugak nama aku terlalu sedap pada pendengaran dia..).. xpasal2 aku lak yang kena cuci tong sampah yang dah macam puaka baunya itu..klu takat bakul sampah bawah meja aku ni xpela..kertas je..xde la busuk piang..ni tong sampah kat pantry tu..adeh la..bau macam puaka...busuk cam taik...yakkk........muntah ijau pekat likat..sial tul.... aku cakap kat diorg aku sumpah bos aku ni jadi taik..hahahhahaa..(kejam sangat x??)

Tapi nape aku yang kena?
Kiena ngan mia ckp tu tanda2 awal bos aku nk turunkan pangkat aku...errrr....klu x suke cakap la..ape ko ingat aku suka sangat ke keje kat sini..huh!!

Daz lak cakap ari ni ari busuk aku....busuk ke?xdela sangat,sebab pas basuh tong tu abis satu badan aku ni aku lumur ngan perfume aku..hahahaha..sampai aku sendiri yang pening sebab terlalu wangi...nahhh..hambikkk ko...

No comments:

Followers