:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Sunday, November 23, 2008

Mohon Maaf

Mohon maaf kepada pengunjung2 setia blog saya..kerana kebizian saya yang terlampau menyebabkan saya tidak berkesempatan untuk mengupdate blog saya ini...kesetiaan anda mengunjungi blog saya ini amatlah saya hargai...

Terima kasih cikguuuu.....eh silap..Terima kasih pada rakan2 saya yang sentiasa memberikan galakan dalam pengupdatetan blog ini, dan maaf dipinta kerana kebizian terlampau saya mengebabkan blog saya sentisa begini tanpa ada story2 terbaru...

Jika ada kelapangan, nescaya saya akan mengupdate blog ini tanpa ragu..kesetiaan anda yang sentiasa tanpa jemu mengklik link saya ini, mengharapkan cerita2 terbaru, namun hampa kerana tiada sebarang pengupdatetan..maaf sekali lagi dipinta...

Diharap dengan terpost nya enrty "MOHON MAAF" ini diharap tiada lagi soalan2 seperti berikut keudara:-

"summer, bile nk update blog?"

"blog summer lom update la..mane dia pergi eh?"

"summer, sile update blog!!" << style="font-style: italic;">kebizian mencemburui saya...
ok lah...itu saja untuk kali ini..diharap anda berpuas hati...kunjungan anda keblog saya amat saya hargai, namun buat masa ini saya terlalu sibuk..jangan pula anda semua berasa jemu kerana tiap kali masuk blog saya, tiada yang terbaru...munking esok, mungkin malam ini, mungkin lusa, atau juga mungkin bulan mengambang nanti saya akan menulis kembali...jangan jemu mengunjung blog saya ini..TERIMA KASIH ...huhuhu...


p.s : perkataan yang telah di italic kan adalah perkataan yang salah disisipenggunaan bahasa melayu yang betul..oleh itu sebarang urusan rasmi dan formal, janganlah mengunaan perkataan itu..ok adik2??jangan guna dalam karangan BM anda ye...

p.s.s : ade ke pengunjung blog aku ??hahahahahaha.....(perasan macam ramai je....)

p.s.s.s : pada kawan2 yang telah tag saya, maaf ye saya kesuntukan mase untuk menjawap tag anda..kalau ade kelapangan nanti saya buat k.

No comments:

Followers