:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, March 22, 2008

What u give, u get back!!

"Nape perlu ade ketidakpuasan?
Nape perlu ade hasad dengki?
Nape perlu ade tamak?
Emmm...tu semua shaitannnnn yang hasut...
kalau imam tak kuat, badan yang binasa..."

Aku tak tahu ape yang otak aku tengah pk mase ni..perasaan aku rase cam nak menulis sesuatu, jari aku yang sedia menurut perintah ni pun sedia berkhidmat..tp otak aku tak boleh berfungsi dengan betul, maka inilah jadinya kalau sesuatu perbuatan yang dilakukan itu tidak diredha oleh akal dan otak..maka, lain macam jela hasilnya....serba tak kena....


Oh...lmbat lagi pukul 2..aku nk balik.tido...

No comments:

Followers