:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, March 22, 2008

SUSAH KALAU ADA DUA KEKASIH DALAM SATU MASA..

Wahhhh..kontroversi betul tajuk posting aku ni..hahaha..aku lak yang tkut..nnt ade gak ati yang terluka....

Emm...mula-mula aku kena pikir dua, tiga kali gak nak letak tajuk ni, pastu aku tukar tajuk lain, then aku tukar blik pada yang ini sebab aku rse dh betul ape aku tulis tu....
(off record plsssss...)haha..

Serba salah, serba tak kena..sedih, gembira, takut, seram, semua perasaan tu bersatu pada aku malam tadi..aku betul2 serba salah....Emmmm...aku malas nk tulis ape2..aku stuck kat tengah2...aku tahu ade hati yang kecewa malam tdi.aku tau dia terkilan..aku minta maaf...sorry my dear....

Aduhhhh............
kalau anda ditempat saya?ape yang akan anda lakukan???oh..anda bukan saya..lgpun anda tak tahu cerita sebenar.....

1 comment:

adieputra said...

saya tahu cerita sebenar,....kalau saya di tempat awak..saya tinggal kan salah seorg..mmg susah tapi sampai bila nak sakiti hati dia..awak kena ingat dia terlalu makan hati sebb dia sayang kat awak..sebb dia hidup dgn awak sesama walau pun kejap..apa yang awak buat awak lakukan semua depan dia..tapi yang sorang lagi 2 tak tahu..sebb dia jauh..fikirkan lah yer..

Followers