:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Saturday, March 22, 2008

Ape yang kita buat, mesti perlukan restu....

Pagi tadi kul 9.30pg alarm hp aku menjerit2 lagu Because Of You suh aku bgun, tp aku betul2 mengantuk, so aku trus off alarm tanpa snooze kan dia..so, aku tertido balik..aku betul2 tak boleh bgun..mlm tadi kul 4pg br aku tido..ape yang aku buat pun aku tak tahu...
Mmmmm..berbalik pada cerita asal, pas aku off kn alarm hp tu, aku trus tido blik..aku rase br 2 minit aku terlelap, hp aku memekak lak lagu Apologize-Timberland.(maknenya ade msg masuk...)aku tgk jam...mak aiii..dh kul 10.33pagi...rupenya dah sejam aku tertido balik, aku ingat br 2 minit...

kelam kabut aku bgun..aku kan pekerja yang dedikasi, tugas msti diutamakan..haha...
aku trus bgun tanpa menunggu isyarat dari otak aku....itulah, aku dh cakap tadi, klu kite buat sesuatu perbuatan tanpa direstui oleh otak, maka inilah hasilnya..pala aku sakit.rase nak pitam, nak muntah...dulu kakak aku pernah pesan, kalau nak bangun tido, jgn trus bangun,,baring2 dulu...bile otak kate "ok, awak boleh bangun sekarang'' br la bangun..kalau trus bgun tanapa tggu isyarat otak, kepala kita akan terkejut..bile kepala dah terkejut.....paham2 la...

Aku rase nak muntah..nk pitam ni...aduh..lmbat tul kul 2....nk balik, smbung tido..

No comments:

Followers