:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, March 28, 2008

MALASKU DATANG LAGI...

Ya!! Aku mls....dari semlam aku rase macam ade yang tak kena dengan diri aku...rase malas betul2 menguasai diriku ini..pastu campur lak dengan sedikit emosional..sape2 yang buat salah sikit je msti kena tengking dgn aku..aku tau aku ni bkn profesional, kesian sape2 yang kena ngan aku semalam..sorry la eh....

ok la..jap lagi aku dah nk balik, pastu nak rushing gi shah alam, ambik kete umah kakcik.esok nak balik kampung...huhuhu.....tak sabar nak lari dr kesibukan KL ni kejap..haha..jom, sape nk ikut...

No comments:

Followers