:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Friday, October 21, 2005

Putrajaya jem....

Ucapan tahziah untuk PM kite yg baru kematian isteri beliau semalam..Al-fatihah untuk Allahyarhamah....

Pg smlm mase mule2 masuk opis,sume org xde smangat.xtau ar ape yg xkene..sume senyap je kat tmpt memasing..klu tak slalu tu ade aje cite2 yg xde la byk ngat pekdah yg diorg borak..ade aje benda yg nk diciter kn.tpp pg smlm,keadaan opis aku ni sunyi je..kat luar lak ujan turun renyai2..dr mlm td lg dh ujan...mendung je...
Tibe2 dlm suasana yg suram tu kedengaran satu suare yg cukup ku kenali.....

Suara 1 : wei,isteri pak lah dh meninggal eh?

Suara 2 : woi!!! ko ni pepandai je...kang kena saman kang xpasal2 je...

Suara 3 menyampuk : ntah...jgn ar nk main2..klu pak lah dgr kang ape ko nk jwp...

Suara 1 kembali membacking diri sendiri : Eh,betul la.. kwn aku yg sms ni..dia kate isteri pak lah dh ninggal..

Suara 4 : ye la tu kot..kan dia dh mmg sakit...

Suara 1 : Xkn kot...


Keadaan kecoh lebih kurang beberapa minit..kemudian kembali tenang kerana masing2 xbrani nk bg komen..takut kena saman lak nnt klu bg wrong statement...hehehe...

Tp setelah lebih kurang 1/2jam,kami telah mendapat kepastian..brita yg br kami dgr tu mmg betul2...ramai gak la opismate aku yg g menziarah putra perdana..aku xg pun sbb dh ramai sgt yg g.kang aku g kang wat sesak jln je..tp mmg keadaan kat putrajya ni sesak bangat..xpernah2 putrajaya ni jem cam gitu skali..mase aku blik br kuar dr pindu pagar opis je..dh byk giler kete beratus lurus je kat jalan raya..byk btol org yg nk g mengziarah jenazah dah keluarga.aku cume mampu melihat dr cermin kereta sahaja....ade gak bus yg dr luar dr putrajaya ni..jauh2 diorg dtg sbb nk beri penghormatan terakhir buat allahyarhamah....sayu je hati..terpk gak aku,klu aku mati nnt,ade tak org nk melawat aku mcm ni??
Smlm satu hari mendung aje..sayu je...

Moga2 Allahyarham dicucuri rahmat...
Al-fatihah....

No comments:

Followers