:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, October 13, 2005

The Ultimate Love Test

Tak sabar rasenye nk tgk cite ni esok..skali pk,mcm bodo je cite ni..ade ke ptt,leh lak diaorg wat test cenggitu...klu aku la,xtau ar ape yg aku wat..bagi sape² yg tak pernah dgr apatah lagi menonton cite ni,aku bgtau ape bendanya ultimate love test ni...
Acually,the ultimate love test ni lebih kurang mc cite reality TV gak ar...couple ni akan dipisahkan dan dihantar kat somewhere untuk diuji kesetiaan pasangan memasing...fuhhh...mmg teruji tul la..diorg ni akan ditemukan dengan ex memasing..kat situ la segalanya akan bermula..sape yg leh tahan klu awek atau balak kite berdua-duaan ngan ex dioang..klu aku pun xsenang ddk aku dibuatnye...leh serabut jiwa aku camtu..hehehe...klu diong ni leh tahan segala godaan dan ttp setia ngan pasangan memasing,diorg akan diberi ganjaran berupa wang tunai..(tak igt lak bape ribu...)tp byk gak ar....
klu aku la,aku ttp setia.selain kite leh tunjukkan kesetian memasing,kita gak dpt duit..sape tak nk duit??free² je bg duit kat org..bkn keje ssh pun..setakat tahan segala godaan je...tp klu pasangan tu bkn bercouple sbb syg giler,msti diorg ni xkisah sume tu...huhuhu...kat sini la kite leh tau pasangan kite tu bebetul ikhlas ke tak....
Klu nk diikutkan,mcm ape je cite tu..tp ade bagus gak diorg wat camtu..leh uji sket hati memasing...macam² ar org putih ni nk bg duit kat org.....
Skrg ni byk tul rancangan realiti tv kat sini...tumbuh bagaikan cendawan diwaktu hujan...ceeewahhh...tibe² je reti berfalsafah ni..hehheee..kdng² tu teringin gak nk masuk rancangan camtu..tp xnk ar yg mcm AF,MI,MENTOR,dll..sbb tu sume racngn nyanyi²...aku ni mane ar reti nk nyanyi² ni..kang pecah lak mic tu kang..xpasal² org lain xleh nyanyi....hehehe..aku nk join rncangan Olay Total Inspirasiku..hehehe..ok x?aku rse aku leh kot jd yg terbaik kat situ...muhahahha....aku klu leh nk msuk rancangan yg leh memajukan diri ni..hehe..yg leh menjamin kejayaan dimasa hadapan..huhuhuhu....tp klu xleh masuk rancangan Olay tu pun xpe ar,msuk The Apprentice pun ok gak..hehehhe...camtu ar citenyeee....

2 comments:

akira nagasaki said...

lama tak update? :D

Summer said...

boring ar...xde cite nk tulis..dh mls nk update... :D

Followers