:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, November 17, 2005

Sebulan yg panjang.......

Dh hampir sebulan aku tak update blog aku ni..bosan nk mampus skrg ni..ade idea nk tulis,tp mls sgt nk menaip..BOSANNYEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
sejak YM kat department aku ni kena block,aku mcm dh mati kutu..dh xtau nk wat ape..sume xkene...rse mls sgt nk g keje..

Esok ari last aku kat company ni...selamat tinggal kawan2....
thank you 4 everythings....

1 comment:

akira nagasaki said...

laaa patut la dah lama tak nampak hehehe.. kena block rupanye hehe kesiann.. tak try guna public proxy ke utk try connect. ramai opis yang kena block tapi masih lepas guna ym hihih

Followers