:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, June 30, 2009

Leh saman ke??

Wahh....ade org dah men'grab' gambar2 privacy aku kt dlm blog aku ni..huh!!
Aku leh saman x ni?wah, suke2 hati nk grab pic aku, tanpa mintak kebenaran aku..sapa ajar?
Tapi nk marah pun xleh, blog ni kn dah glamer, sape2 leh masuk..hahahaha....tapi aku upload kt sini suh tengok je, bukan suh amik simpan wat koleksi sendiri..kalau nak tengok, tengok kat sini dah le...bukak bape2 kali pun aku tak kisah..(leh gak naik ranking blog aku ni..huhu)...aku upload pun sebab nk kongsi ngan kawan2..kang kalau tak share kang marah lak..ade lak yg suh upload..Hmmm.......lain kali kalau nk amik pun, gtau la..xdela aku terkejut tengok gambar2 aku kat tempat lain..(nama pun internet, cepat tul tersebar.tu lum gambar2 yang terlampau lagi tu.haha..)
Nak tanya sape2 yg profesional ni, leh tak kite wat something kt pic tu supaya orang lain tak leh suke2 copy and paste pic kite tu??sape2 leh tolong jawap x?saya budak baru belajar...

No comments:

Followers