:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Tuesday, June 09, 2009

Di Dalam Sepi Itu....

Serasa diri ini terpinggir di batas nan sepi tak sesiapa menemani
Di dalam sepi itu kembali ku mengingati mu lalu hati jadi rindu
Aku terperangkap dalam diri aku terpedaya oleh mimpi aku dikejari bayang-bayan keterpaksaan menyiksakan
Lama ruang hati kekosongan lama ku menangis sendirian lama hanyalah hitungan masa tak terluntur kenangan indah di antara kita di dalam sepi itu bertakhta bayangan dirimu mencengkam sanubariku.....


................................................................

1 comment:

adieputra said...

a ah....untuk sapa nurkilan nie?...:(..ohhHH selama nie sepi ahh diri tue..macam kimak jer ayat

Followers