:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Thursday, August 07, 2008

Phew....

Dah lame rasenya tak update blog ni...macam biasa la, sifat malas datang lagi..bile dah malas, idea pun tak datang..so,biokan ajela...

Banyak benda sebenarnya aku nk tulis kat sini..tapi malas sangat tangan ni nak menari atas keyboard, klu bagi pentas besar sikit leh gak jari aku ni shuffle atas keyboard ni..hahahaha


Macam biasa, aku kasi point jela...


1. Pasal gath 26/7 (sabtu) hari tu pun aku tak post ape2 entry pasal tu..bz sangat la..lagi pun member yang lain dah banyak cite pasal gath tu..so, aku diamkan ajela...

2. Patutnya ari yang ada gath tu jugak aku kena angkut barang berpindah ke rumah baru, tapi kawan2 punya pasal, terpaksa lah aku postpone pindah umah ke esok harinya...beramas mesra ngan kawan2 skype lagi best...gelak gumbira suka ria...terasa muda hohoho...

3. Secara rasminya pada 27/7/08 aku telah berpindah ke rumah baru...lebih selesa dan terjamin dirumah baru...anak aku pun boleh bergerak bebas..tak payah nak jage hati orang lagi..umah tu hak aku saja.hahaha...ni la br namanya kehidupan....

4. Hari tu aku, adie, ngan sorang member bertungkus lumus mengangkat barang ke rumah baru...(mane kawan2 aku yang lain??)..penat nak mampus.tak pernah rase penat camtu..bile dah penat, hati masing2 pun panas la...masing berapi...asyik nak bertekak jela...sume serba tak kena...aku paham, masing2 penat..so, masing2 tahan jela...adehhhh!!!!! kita dah besar panjang kawan2...

5. Minggu lepas jugak, (3/8/08) pertama kali dalam hidup aku menjejakkan kaki kat tanah Johor...macam sial je ayat..korang jgn gelak...ya, memang aku tak pernah jejak kaki kat negeri johor..ari tu la 1st time..tu pun sebab aku ikut Adie ngan abg dia gi kenduri kat kampung mereka kat Batu Pahat , Johor...

6. Balik dari kenduri kat Bt Pahat tu,ktorg beramai2 seramai 6 orang termasuk anak aku yang kecik tu pergi bersuka ria, senang hati,(hohohoh...) meratah ikan bakar di Muara Sg Duyung...wahhh...sangat best!! sehingga menjilat jari..(nak tunggu ledi belanja ikan bako memang kempunan le aku...)

7. Sekali lagi 'pertama kali dalam hidup aku', makan ikan bakar bersama nasi lemak...memang pelik, tapi benar...(aku rase bagi yang biasa makan kat situ mungkin tak rase pelik langsung..tapi aku betol2 pelik....) Dah le mase tu aku tengah lapar gile, aku pelik gak, diorg ni tak order nasi ke?nape dia antar nasi lemak lak..aku ingat jap2 lagi dia akan hantar nasi putih lak..tapi harammm...aku tanya kak ayu, dia cakap kat sini memang makan ikan bakar ngan nasi lemak...sudahnya aku tibai 2 bungkus nasi lemak..huhuhu...

8. Macam jauh je Melaka - kuala lumpur pas makan ikan bakar tu..mata dan ngantuk sangat, time dah kul 12 tgh mlm..mesti balik kl malam tu jgk sebab esok kerja...sepanjang perjalanan aku tido dengan nyenyaknya....sungguh selesa tanpa memikirkan perasaan sang pemandu....

9. Sampai KL kul 4 pagi...sume dah ngantuk sangat..masuk umah terus tido..esok kena kerja..adehhh!!

10. Esoknya aku tetap tak pergi kerja..hahahah..penat sampai takleh bangun..ingatkan aku sorg yang tak kerja, rupanya Eira pun tak kerja...bagus..bagus....

1 comment:

dIkomikoSaN said...

terasa baru semalam kejadian nie berlaku...rupa2 nya 4 tahun sudahhh

Followers