:: Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk beside me and be my friend ::

Hello! Myspace Comments

Mengapa Singgah Kalau Tak Masuk

Me, Myself and I

My photo
Summer is Annie @ Rosni ..i'm 28 years old.. Aku tak susah untuk didekati..kalau sape nak be fren dengan aku,just come to me when i'm in a good mood.. Aku hidup untuk family aku,4 my hubby,dan untuk orang-orang yang sayang aku... Aku nk puaskn hati sume org.. :: ...Aku nak jadi yang terbaik untuk semua orang...::

Monday, May 14, 2007

JANGAN JADI SEPERTI LALANG....

Jangan jadi seperti lalang,ikut je kata angin.kiri..kanan....hemmm..apa nak jadi?

Sebenarnya bukan cite lalang yang aku nk tulis dlm ni,tp aku cuma nak bgtau yg blog aku ni ditumbuhi lalang dah.al maklum la dh lama sgt tak update blog ni..byk sgt blog yg aku nk update.smpai lupe blog aku yg satu ni.zaman skrg ni dh byk sgt website yg mcm ni.sape2 pun leh buat blog sndiri..tp kalau dh ade blog sndiri jangan la jadi mcm aku lak..2,3 bulan je rajin meng update,pastu dh masuk bulan yg ke-3.sifat malas pun mcm biasa la dtg tanpa diundang..aku bile mls dh bertandang,aku pun layan jela malas ni.tu yang wat dia makin naik lemak tu..asal dtg je,mesti dilayan..hemmm....

k ar,sebenarnya dh lama aku nk update blog ni,tp aku lupa psword.huhuhu....tibe2 lak hari ni boleh teringat.jangan esok lupa balik udah le....

No comments:

Followers